<BAD> schuim
Legacy Member
Om een lang verhaal kort te maken (want het is een lang verhaal)
ik ben vanmorgen naar de pc winkel om met den overschot van mijn nieuwjaarsgeld een nieuw grafisch kaartje gaan kopen nl nen fx5700 van nvidia,
ik al happy naar huis kaart erin gestoken drivers geinstald (die van de site)
hup op naar half life2 en daar begint de miserie ik krijg opeens allemaal rode blokken op mijn scherm (int menuke)
ik dacht valve met hun gezever altijd dus ik mohaa pacific assault uit de kast gehaald, enja ge kunt het al raden hetzelfde problemen rode vlekken,(strepen,lijnen) soms ist beeld heel effe helder dan gaat het opeens weg
ik heb al met wa ervaren mensen gebeld (en er zijn er zelf al langs geweest maja niets hielp)
maar:
-pc is genoeg gekoeld
-zowel de oude als nieuwe drivers heb ik getest
-de kaart zit er goe in 100 procent zeker
iemand raad?
ik ben vanmorgen naar de pc winkel om met den overschot van mijn nieuwjaarsgeld een nieuw grafisch kaartje gaan kopen nl nen fx5700 van nvidia,
ik al happy naar huis kaart erin gestoken drivers geinstald (die van de site)
hup op naar half life2 en daar begint de miserie ik krijg opeens allemaal rode blokken op mijn scherm (int menuke)
ik dacht valve met hun gezever altijd dus ik mohaa pacific assault uit de kast gehaald, enja ge kunt het al raden hetzelfde problemen rode vlekken,(strepen,lijnen) soms ist beeld heel effe helder dan gaat het opeens weg
ik heb al met wa ervaren mensen gebeld (en er zijn er zelf al langs geweest maja niets hielp)
maar:
-pc is genoeg gekoeld
-zowel de oude als nieuwe drivers heb ik getest
-de kaart zit er goe in 100 procent zeker
iemand raad?