Hey, kspeelde eerst ut met een gf3 claasic, en heb nu een gf4 ti4600 gestoke,; tvolgende probleem is dat ik met die ti4600 evenveel haal dan met de gf3, rond de 130fps, kan dit aan mijn processor liggen een xp1800 of aan men ram, kheb maar 256mb sdram, grtz!!!!!!!