Tibokio
Legacy Member
Hello,
Ik heb onlangs Fallout NV gekocht en het spel loopt geweldig.
Nu is het enige waar ik last van heb een flikkerende verticale balk van ongeveer 5 centimeter breed die af en toe begint te knipperen in de rechterzijde van m'n scherm. Soms kan ik iets van Steam zien in de achtergrond van het geknipper, soms iets van m'n bureaublad.
Nu heb ik al gedacht aan dat het m'n bureaublad-accessoire kan zijn (jeweetwel, dat balkje in Vista met dat klokje in, notepad, etc, etc...) dat "opheldert" wanneer ik er met m'n muis over ga staan.
Misschien dat wanneer ik in-game naar rechts beweeg, dat m'n cursor op dat balkje komt op m'n bureaublad en dat het dus zo begint te flikkeren?
Ik hoop dat iemand hier mij kan helpen en dat m'n uitleg helder genoeg is
Bedankt!
Ik heb onlangs Fallout NV gekocht en het spel loopt geweldig.
Nu is het enige waar ik last van heb een flikkerende verticale balk van ongeveer 5 centimeter breed die af en toe begint te knipperen in de rechterzijde van m'n scherm. Soms kan ik iets van Steam zien in de achtergrond van het geknipper, soms iets van m'n bureaublad.
Nu heb ik al gedacht aan dat het m'n bureaublad-accessoire kan zijn (jeweetwel, dat balkje in Vista met dat klokje in, notepad, etc, etc...) dat "opheldert" wanneer ik er met m'n muis over ga staan.
Misschien dat wanneer ik in-game naar rechts beweeg, dat m'n cursor op dat balkje komt op m'n bureaublad en dat het dus zo begint te flikkeren?
Ik hoop dat iemand hier mij kan helpen en dat m'n uitleg helder genoeg is

Bedankt!
