zive
Legacy Member
yow , ik ben van plan een flatscreen tekopen , een "BenQ FP71E+ 17 inch TFT" met 8ms!link
http://www.loveno.be/product/7472 )
En ik zou willen vragen aan jullie of er goede/slechte ervaringen zijn met dit screen?Of er Ghosting is ?enzo....???
MVG!
http://www.loveno.be/product/7472 )En ik zou willen vragen aan jullie of er goede/slechte ervaringen zijn met dit screen?Of er Ghosting is ?enzo....???
MVG!


maja..