ImaJerk
Legacy Member
Hallo,
Dus ik wou een film die op Usb-Stick staat afspelen op mijn TV.
Allereerst stak ik die dus gewoon in in de poort van de TV. Maar naar het schijnt werkt dat niet op onze computer want daar zit gene Driver in. (Tis ne Sony.) Toen heb ik die Usb op mijn laptop aangesloten, en dan de laptop met de TV verbonden dmv de jack-plug in de laptop, die dan overgaat naar zo 2 "jack-plugs" voor beeld&geluid. (hoe moet ik het anders zeggen?
). Nu dus het beeld kwam te voorschijn op de tv, maar het geluid echter ging niet op de TV. Moet ik hier iets voor aanpassen op de TV of de Laptop? Ik hoop dat iemand me kan helpen.
Groeten.
Nobody?
Dus ik wou een film die op Usb-Stick staat afspelen op mijn TV.
Allereerst stak ik die dus gewoon in in de poort van de TV. Maar naar het schijnt werkt dat niet op onze computer want daar zit gene Driver in. (Tis ne Sony.) Toen heb ik die Usb op mijn laptop aangesloten, en dan de laptop met de TV verbonden dmv de jack-plug in de laptop, die dan overgaat naar zo 2 "jack-plugs" voor beeld&geluid. (hoe moet ik het anders zeggen?
). Nu dus het beeld kwam te voorschijn op de tv, maar het geluid echter ging niet op de TV. Moet ik hier iets voor aanpassen op de TV of de Laptop? Ik hoop dat iemand me kan helpen.Groeten.
Nobody?