stuikerd
Legacy Member
Ik heb sinds enkele weken fibernet 40 van telenet met ingebouwde wireless router.
Nu op mijn laptop valt de connectie soms in eens weg (het kan niet aan het bereik liggen want het gebeurt zelfs als ik op 2 meter van de router zit) .
Een ander probleem is dat mijn vriendin haar laptop geen toegang krijgt tot het internet. Ik heb de juiste sleutel ingevoerd enal.
Iemand oplossingen? Of nog iemand die deze problemen heeft?
Nu op mijn laptop valt de connectie soms in eens weg (het kan niet aan het bereik liggen want het gebeurt zelfs als ik op 2 meter van de router zit) .
Een ander probleem is dat mijn vriendin haar laptop geen toegang krijgt tot het internet. Ik heb de juiste sleutel ingevoerd enal.
Iemand oplossingen? Of nog iemand die deze problemen heeft?
.