Archief - f*cking mx 1000

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

The d@rkraver

Legacy Member
heb op ebay bij zo'n duitse powerseller een mx 1000 laser muis gekocht ter vervanging van mijn ms optische muis ( intellipoint ofzo)
niets dan problemen
zowel met als zonder de software heb ik steeds hetzelfde probleem; mijn muis verspringt soms gewoon zowel in games als in windows ( xp)
je kan voorstellen wat voor frustratie dit geeft bij games.
ik heb al geprobeerd zoals bij de help staat om eens de laser te kuisen met een wattestaafje alsook 2 muismatten als mijn bureau oppervlak naakt te gebruiken en dit veranderde niets

ik heb gelezen dat er nog mensen zijn bij wie ze 'raar ' doet of weet iemand hier een oplossing voor? buiten natuurlijk mij weer een andere kopen :sad:
stel dat ik ze weer wil trug sturen moet dat dan naar de winkel ( begink ni aan ) of direct naar logitech

al hoop ik dit liever te kunnen oplossen

Cool ice

Legacy Member
Ik weet niet wat je er voor betaald hebt maar als je weet dat je ze in belgië al vind voor 50€ zal je er niet al te veel voor betaald hebben denk ik.
Nu kan je ze meschien wel terug doen als het van een winkel komt en je hebt een bewijs (factuur) maar wat zal je dat niet kosten.
Meschien 15€ + alle last er bij meschien is het dan beter ineens een nieuwe te kopen?

The d@rkraver

Legacy Member
heb er 45 eur voor betaald maar trug opsturen naar de winkel ( duistland ) begin ik niet mee

Burny

Legacy Member
Probeer een paar verschillende ondergronden, volgens mij zit het probleem daar. (bv een wit blad zou em wel goe op moeten werken)

Holy Paladin

Legacy Member
ik heb da prob me men goeikope brol op elke ondergrond.. enfin brol, da werkt bij mij meestal ook goed he

The d@rkraver

Legacy Member
zal je tip eens proberen met dat wit blad
een mx 1000 kunde toch ni echt goeikope brol noemen eh

DaV!DoF

Legacy Member
Ik moet eerlijk zijn dat ik ook al het 1 en het ander raar heb met die muis zenne... hangt eigenlijk af van dag tot dag... ik denk dat die muis wa probs heeft met andere signalen... klzit hier met ne maat neffest mij altijd en die heeft een MX 700, ik heb meestal het probleem als hij ook bezig is... op de "connect" knop duwen helpt niet, de muis aan en af zetten ook niet...
Wat wel helpt is de muis als ge het voor hebt ff in de lader en der terug uit... dat werkt bij mij toch altijd.

Masked

Legacy Member
Khad da ook in games dat die opeens een paar cm naar boven sprong.
Na enig opzoekwerk op internet gevonden dat je ze op ps2 moet aansluiten en dan werkt die deftig.
Tschijnt dat er nog problemen zijn met de drivers voor usb, waarschijnlijk komt daar later wel een fix voor.

str0ntj3

Legacy Member
de muis werkt bij iedereen perfect (op kleinigheedjes na)
als ge kijkt op de doos staat er da je de ontvanger op 20 cm van alle elektrische objecten moet plaatsen.
Das zeker aan te raden, kweet zeker dat het daar iets mee te maken
met de muis zal er niets mis zijn, met de drivers/firmware daarintegen staan ze nog nie op het punt...

edit : ik heb em op USB zitte, en ik heb nog nooit een probleem gehad (behalve dat de zijwaartse scrolling nie werkt, alweer door de drivers)

Burny

Legacy Member
Idd, andere draadloze apparaten kunnen de MX1000 storen. Zoals daar zijn: medion wireless keyboards, Mx700 etc.. (van deze 2 wéét ik dat het probs geeft).

Oplossing: Onvangers ver van mekaar zetten.

oxYda

Legacy Member
kheb ze ook gekocht en geen problemen maar ik leg ze wel op een wit blad...

KnackyBall

Legacy Member
Ik heb een logitech Cordless Desktop MX + MX 700 en ik heb totaal geen probs, de software is wel nie geinstalleerd.
Denk dat dit ook belangijk is, die ontvanger moet minstens 20 cm van een electrisch aparaat staan.

hyp0r

Legacy Member
aangesloten op ps2 en de muis doet minder raar maar nog altijd wanneer ik game nog niet zoals het moet zijn... :confused: kan iemand me helpe?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan