The d@rkraver
Legacy Member
heb op ebay bij zo'n duitse powerseller een mx 1000 laser muis gekocht ter vervanging van mijn ms optische muis ( intellipoint ofzo)
niets dan problemen
zowel met als zonder de software heb ik steeds hetzelfde probleem; mijn muis verspringt soms gewoon zowel in games als in windows ( xp)
je kan voorstellen wat voor frustratie dit geeft bij games.
ik heb al geprobeerd zoals bij de help staat om eens de laser te kuisen met een wattestaafje alsook 2 muismatten als mijn bureau oppervlak naakt te gebruiken en dit veranderde niets
ik heb gelezen dat er nog mensen zijn bij wie ze 'raar ' doet of weet iemand hier een oplossing voor? buiten natuurlijk mij weer een andere kopen
ad:
stel dat ik ze weer wil trug sturen moet dat dan naar de winkel ( begink ni aan ) of direct naar logitech
al hoop ik dit liever te kunnen oplossen
niets dan problemen
zowel met als zonder de software heb ik steeds hetzelfde probleem; mijn muis verspringt soms gewoon zowel in games als in windows ( xp)
je kan voorstellen wat voor frustratie dit geeft bij games.
ik heb al geprobeerd zoals bij de help staat om eens de laser te kuisen met een wattestaafje alsook 2 muismatten als mijn bureau oppervlak naakt te gebruiken en dit veranderde niets
ik heb gelezen dat er nog mensen zijn bij wie ze 'raar ' doet of weet iemand hier een oplossing voor? buiten natuurlijk mij weer een andere kopen
ad: stel dat ik ze weer wil trug sturen moet dat dan naar de winkel ( begink ni aan ) of direct naar logitech
al hoop ik dit liever te kunnen oplossen

kan iemand me helpe?