w3bb3r
Legacy Member
bestaan er ook fans die je kunt gebruiken om uw videokaart beter te koelen?
idle heeft hij 56°C
bij gewoon pc gebruik is dit 60°C
en bij gamen is dit 80-85°C
dit is toch erg heet?
Heb nu al een 5 jaar mijn pc en ik heb mij hier eigelijk nooit druk over gemaakt omdat ik nooit geen last had hier van.
nu heb ik een pc gehad van iemand die weg mocht en ik heb 3 120mm fans eruit gehaald. deze heb ik in mijn case gestopt.
1 int midden langsachter die naar buiten blaast.
1 langs boven daar gewoon gelegd en steunt op wat ijzer waar er normaal een dvdspeler moet zitten en die blaast naar beneden.
ik heb nu 1 in mijn zij paneel gestoken langsonder en die blaast naar binnen.
en dan had ik nog 1 120mm fan en die heb ik gewoon op de "grond" van mijn case gelegd en die blaast gewoon lucht naar boven.
veel stof zit er ook niet.
kan iemand mij wat helpen?
of zou ik deze die op de "grond" ligt ook in mijn zijpaneel steken voor verse lucht?
thx
idle heeft hij 56°C
bij gewoon pc gebruik is dit 60°C
en bij gamen is dit 80-85°C
dit is toch erg heet?
Heb nu al een 5 jaar mijn pc en ik heb mij hier eigelijk nooit druk over gemaakt omdat ik nooit geen last had hier van.
nu heb ik een pc gehad van iemand die weg mocht en ik heb 3 120mm fans eruit gehaald. deze heb ik in mijn case gestopt.
1 int midden langsachter die naar buiten blaast.
1 langs boven daar gewoon gelegd en steunt op wat ijzer waar er normaal een dvdspeler moet zitten en die blaast naar beneden.
ik heb nu 1 in mijn zij paneel gestoken langsonder en die blaast naar binnen.
en dan had ik nog 1 120mm fan en die heb ik gewoon op de "grond" van mijn case gelegd en die blaast gewoon lucht naar boven.
veel stof zit er ook niet.
kan iemand mij wat helpen?

of zou ik deze die op de "grond" ligt ook in mijn zijpaneel steken voor verse lucht?
thx


