jeroenvanrooij
Legacy Member
Hallo,
Ik heb vandaag een Aerocool touch 2000 besteld.
Het moet me wel lukken om hem in mijn kast te krijgen (cm 690 II).
En het aansluiten van de fans moet ook lukken (3x cooler master silent 120mm)
Maar ik weet niet waar ik de temp sensoren het beste kan bevestigen.
Al het advies is welkom
Groeten,
Jeroen
Ik heb vandaag een Aerocool touch 2000 besteld.
Het moet me wel lukken om hem in mijn kast te krijgen (cm 690 II).
En het aansluiten van de fans moet ook lukken (3x cooler master silent 120mm)
Maar ik weet niet waar ik de temp sensoren het beste kan bevestigen.
Al het advies is welkom

Groeten,
Jeroen