nielske.t
Legacy Member
Hallo!
Om een lang verhaal kort te maken: Vroeger hadden we een diamond shake all-in (telefonie,tv,..) en mijn vader heeft beslist over te gaan op FiberNet 40.
We hadden hier reeds 1 belgacom wireless router (van mijn vader zijn werk),
een linksys wireless router 'van het gezin' dewelke aangesloten op de modem van telenet. Op deze wireless linksys hangt ook via UTP kabel mijn vader zijn vaste game-pc, mijn Time capsule(=30 meter UTP tot boven). Aan deze time capsule hangt dan via utp mijn game pc. (In principe dus 3 wireless accespoints.)
En om het simpel te stellen: Internet faalt... Zelfs al ben ik alleen op het internet met mijn vaste pc, dan nog krijg ik geen youtube filmpje gestreamd in 360P...
Hoe komt dit ?!
Mvg, Niels
Om een lang verhaal kort te maken: Vroeger hadden we een diamond shake all-in (telefonie,tv,..) en mijn vader heeft beslist over te gaan op FiberNet 40.
We hadden hier reeds 1 belgacom wireless router (van mijn vader zijn werk),
een linksys wireless router 'van het gezin' dewelke aangesloten op de modem van telenet. Op deze wireless linksys hangt ook via UTP kabel mijn vader zijn vaste game-pc, mijn Time capsule(=30 meter UTP tot boven). Aan deze time capsule hangt dan via utp mijn game pc. (In principe dus 3 wireless accespoints.)
En om het simpel te stellen: Internet faalt... Zelfs al ben ik alleen op het internet met mijn vaste pc, dan nog krijg ik geen youtube filmpje gestreamd in 360P...
Hoe komt dit ?!
Mvg, Niels
. 