thaputra
Legacy Member
Hallo,
Ik heb recent een Philips 244E scherm gekocht (ja dat van iBood).
Als ik dit op mijn laptop aansluit blijft er een zwarte rand rond mijn beeld, het scherm wordt dus niet volledig benut.
Resolutie laptop: 1440x900
Resolutie extern scherm: 1920x1080
Iemand hier ervaring mee?
nvm ATI zet blijkbaar scaling op om een of andere reden.
Ik heb recent een Philips 244E scherm gekocht (ja dat van iBood).
Als ik dit op mijn laptop aansluit blijft er een zwarte rand rond mijn beeld, het scherm wordt dus niet volledig benut.
Resolutie laptop: 1440x900
Resolutie extern scherm: 1920x1080
Iemand hier ervaring mee?
nvm ATI zet blijkbaar scaling op om een of andere reden.