Private_BE
Legacy Member
Hallo iedereen,
Ik was vandaag een back-up aan het nemen op mijn WD ex hd.
Nog nooit problemen gehad met WD, maar vandaag bij het overzetten van muziek ging het precies mis.
Er was een bestand dat hij niet wou overzetten, ik duwde daarmee maar op overslaan. Maar daarna kreeg ik geen toegang meer tot de schijf. Ook na een reboot deed hij niks.
Vreemd is dat de PC de schijf wel nog ziet, want ik kan hem nog uitwerpen (Ext HDD 1021). Ik heb het op mijn laptop getest, deze installeert eerst de stuurprogramma's en nadat alles "in orde" blijkt te zijn doet hij toch niks.
Ik snap het niet maar dit is wel zeer irritant vermits hier al mijn bestanden opstaan. (daar dient een back-up toch voor).
Hopelijk kan iemand mij helpen!
Alvast bedankt.
Ik was vandaag een back-up aan het nemen op mijn WD ex hd.
Nog nooit problemen gehad met WD, maar vandaag bij het overzetten van muziek ging het precies mis.
Er was een bestand dat hij niet wou overzetten, ik duwde daarmee maar op overslaan. Maar daarna kreeg ik geen toegang meer tot de schijf. Ook na een reboot deed hij niks.
Vreemd is dat de PC de schijf wel nog ziet, want ik kan hem nog uitwerpen (Ext HDD 1021). Ik heb het op mijn laptop getest, deze installeert eerst de stuurprogramma's en nadat alles "in orde" blijkt te zijn doet hij toch niks.
Ik snap het niet maar dit is wel zeer irritant vermits hier al mijn bestanden opstaan. (daar dient een back-up toch voor).
Hopelijk kan iemand mij helpen!
Alvast bedankt.