Des
Legacy Member
Oke dit is echt eng,
Ik starte me pc op.. alles gaat goed en ik open firefox (nu.nl | Het laatste nieuws het eerst op nu.nl) en ik hoor een stem die uit me pc komt.. Het was een hele vage en onduidelijke stem, het klonk alsof het uit zo'n walkie-talkie kwam..
Ik firefox weggeklikt.. en het bleef doorgaan... voor zo'n 5 minuten lang..
Nu is het weg.. maar het was echt eng..
Het kan geen Skype, Msn, of Firefox zijn geweest want die waren allemaal afgesloten..
Wat is dit?!?!
ps: momenteel scant SuperAntiSPyware me pc..
Ik starte me pc op.. alles gaat goed en ik open firefox (nu.nl | Het laatste nieuws het eerst op nu.nl) en ik hoor een stem die uit me pc komt.. Het was een hele vage en onduidelijke stem, het klonk alsof het uit zo'n walkie-talkie kwam..
Ik firefox weggeklikt.. en het bleef doorgaan... voor zo'n 5 minuten lang..
Nu is het weg.. maar het was echt eng..
Het kan geen Skype, Msn, of Firefox zijn geweest want die waren allemaal afgesloten..
Wat is dit?!?!
ps: momenteel scant SuperAntiSPyware me pc..
.
over. Ik zou eerder MSE of Avira als gratis virusscanner en eventueel Malwarebytes antimalware als complementaire scanner (eens in de maand bv.) gebruiken.
