smeagolcs
Legacy Member
Hallo kei een vraagske
het gaat dus om deze configuratie:
p4 3ghz
asus p4p 800 deluxe
2 ram latjes van corsair
in mijn bios kan ik hem overclocken per percent 5% of 10% of 20 of 30
maar get ook een optie manueel overclocken
maar als ik manueel overclocken kies dan krijg ik enkele opties bij maar nergens eentje waar ik effectief kan overclocken
die dat ik bijkrijg is:
cpu external frequentie da op 200 staat en onveranderlijk is
dram frequency
agp/pci frequecy
vcore (hoeveel volt is dat standaard ? want dees staat op auto bij mij )
ddr refference voltage
agp vddq voltage
en als ik overclock per percentage hebbik hem eens gezet op 20
en dan was mijn probleem dat mijn benchmark van geheugen lezen en schrijven in aida 32 slechter was :doh:
drm dak manueel wil overclocken omdak die v core wa hoger zou kunne zetten en het probleem daarmee miss zou kunne oplosse
nuja wie kan mij helpen eh ?
greets
het gaat dus om deze configuratie:
p4 3ghz
asus p4p 800 deluxe
2 ram latjes van corsair
in mijn bios kan ik hem overclocken per percent 5% of 10% of 20 of 30
maar get ook een optie manueel overclocken
maar als ik manueel overclocken kies dan krijg ik enkele opties bij maar nergens eentje waar ik effectief kan overclocken
die dat ik bijkrijg is:
cpu external frequentie da op 200 staat en onveranderlijk is
dram frequency
agp/pci frequecy
vcore (hoeveel volt is dat standaard ? want dees staat op auto bij mij )
ddr refference voltage
agp vddq voltage
en als ik overclock per percentage hebbik hem eens gezet op 20
en dan was mijn probleem dat mijn benchmark van geheugen lezen en schrijven in aida 32 slechter was :doh:
drm dak manueel wil overclocken omdak die v core wa hoger zou kunne zetten en het probleem daarmee miss zou kunne oplosse
nuja wie kan mij helpen eh ?
greets
em is wel geflashed btw