Daikenas08
Legacy Member
Ik vroeg me af wat het verschil is tussen de verschillende soorten nikobus modules: je hebt een schakelmodule, een dimmodule en een rolluikmodule.
Kunnen ze die niet allemaal in 1 module steken?
Het blijven toch gewoon contacten die open en dicht gaan?
Voor het dimmen zal het wel iet wat anders zijn maar ik zie niet in waarom een lichtpunt met een andere module moet worden geschakeld dan een rolluik.
Omhoog, omlaag, aan, uit, wat is het verschil?
Kunnen ze die niet allemaal in 1 module steken?
Het blijven toch gewoon contacten die open en dicht gaan?
Voor het dimmen zal het wel iet wat anders zijn maar ik zie niet in waarom een lichtpunt met een andere module moet worden geschakeld dan een rolluik.
Omhoog, omlaag, aan, uit, wat is het verschil?
.