Archief - Electronica in Roemenië

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

HalaMadrid

Legacy Member
Hallo,

Ik vertrek binnenkort voor een week naar Roemenië en ik heb vernomen dat alles daar heel goedkoop is.
Zo kan je een warme maaltijd met drank krijgen voor 2 euro en van die dingen.
Nu vroeg ik me af of electronica ook zo goedkoop is in Roemenië?
Zodat ik mijn rugzak kan vullen daar :crazy:

Kan iemand met dat vertellen?

Grs Sam

Cranox

Legacy Member
Je kan moeilijk eten en drinken vergelijken met electronica hee ;)
In de grootsteden zal je zowiezo alles duurder betalen dan in de kleinere dorpen , of het de moeite is weet ik niet maar ik vrees ervoor.

HalaMadrid

Legacy Member
't is naar Roman dat ik ga, 't is nen stad met 20 000 inwoners.
maar 'k vroeg mij af of electronica in den oostblok goedkoper is dan ier?

Fear

Legacy Member
ik had net dezelfde vraag omtrent polen ;)

maar de kans dat ge ook makkelijk door de douane krijgt is gering, en de prijzen liggen meestal omtrent de duitse makelij.

en dan verder met garantie ligt dat wel nogal anders.

Exit

Legacy Member
zal wrs wel goeikoper zijn MAAR ge gaat mss wel invoerrechten moeten betalen als ge da meebrengt (tenzij met de wagen?)

Ironpole

Legacy Member
En dan hebde nog andere stopcontacten enzo :wtf: .
Wij wonnen nen Ipod en die kwam van Amerika, weer zo'n dom stopcontact :doh:

Xeromem

Legacy Member
FORCOM (België)
Western Digital 80Gb 8Mb 7200rpm €60.11
Western Digital 200Gb 8Mb 7200rpm €103.25
Sapphire ATI X800XT 256Mb Platinum ViVo/DVI €525.75
AMD Athlon64 3400+ Boxed Sckt754 €218.53

Quartzmatrix (Roemenië)
Western Digital 80Gb 8Mb 7200rpm €77,00
Western Digital 200Gb 8Mb 7200rpm €130.00

Senso (Roemenië)
Club (!) ATI X800XT 256Mb €475

Elsaco (Roemenië)
AMD Athlon64 3400+ Boxed Sckt754 €327,13

xpr·k

Legacy Member
ne maat van mij heeft een poolse vriendin en elektronica en gsm's etc zijn dus niet tot nauwelijks goedkoper . Voeding , huur etc wel maar kleren en al den anderen troep niet . Zij kocht hier in ICI PARIS parfum voor een vriendin da verjaard was 30% goedkoper als dat ze er in warchau voor moest neerleggen . Het was hier wel in reclame maar toch .

JackF

Legacy Member
Hardware bij de officiele winkels zal je in Oost-Bloklanden niet goedkoper vinden dan hier. Op de Russische marktjes kan je zeer goedkoop hardware kopen maar is meestal namaak of gestolen, dus niet echt aan te raden.

Lan

Legacy Member
Vanuit Polen iets meebrengen is niet langer een probleem, die mannen zitten nu toch ook in de EU. M.a.w. geen douane meer...
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan