Oblivion
Legacy Member
hoi
even een klein vraagje
ik heb me onlangs een geforce 6600gt gekocht, en had er op m'n oude mobo nogal veel problemen mee (gaf conflicten), op ander mobo werkte deze kaart echter perfect
nu heb ik mn pc geupgrade, nieuw mobo en processor... alles liep vlotjes
tot ik gisteren even m'n HL2 opstartte (dat voorheen perfect werkte)
m'n scherm gaf flikkerende strepen/beelden in de menus en ingame...
m'n eerste gedacht was verdomme, graka naar de zak dus toch?
tot ik echter even opnieuw probeerde, maar eerst m'n cpu temp checkte
deze stond, niet stressed , op 55graden, wat me toch vrij veel leek om windows te runnen
zodoende reboot ik m'n pc, en processor draait aan 45graden dan
start hl2 weer op... geenenkel probleem meer
kan die grafische glitch gelegen hebben aan een te warme cpu?
of geeft dit andere effecten...
even een klein vraagje
ik heb me onlangs een geforce 6600gt gekocht, en had er op m'n oude mobo nogal veel problemen mee (gaf conflicten), op ander mobo werkte deze kaart echter perfect
nu heb ik mn pc geupgrade, nieuw mobo en processor... alles liep vlotjes
tot ik gisteren even m'n HL2 opstartte (dat voorheen perfect werkte)
m'n scherm gaf flikkerende strepen/beelden in de menus en ingame...
m'n eerste gedacht was verdomme, graka naar de zak dus toch?
tot ik echter even opnieuw probeerde, maar eerst m'n cpu temp checkte
deze stond, niet stressed , op 55graden, wat me toch vrij veel leek om windows te runnen
zodoende reboot ik m'n pc, en processor draait aan 45graden dan
start hl2 weer op... geenenkel probleem meer
kan die grafische glitch gelegen hebben aan een te warme cpu?
of geeft dit andere effecten...