Dubbelpunt
Legacy Member
Topic zegt alles. Op mijn computer, die ik al 5 jaar heb trouwens, moet ik tegenwoordig soms 3 USB ingangen tegelijkertijd gebruiken. Vroeger was dit niet echt noodzakelijk. Echter, er werken er maar 2. Diegene die horizontaal bij elkaar staan. Er staat er eentje verticaal, apart, maar die werkt niet. Er staat ook zo een raar symbooltje bij. Is dit wel een USB? Mijn externe schijf past er alleszins in.
is het een van deze twee? 