medalofkoen
Legacy Member
Mijn PC-specs:
i7 930 @ 3.8 GHz
2 x GTX570 in sli
6 GB DDR3 tripple channel
Asus Sabertooth X58 moederbord
Windows 7 64 bit
Alle laatste drivers zijn geïnstalleerd.
Ik heb in ELK spel het volgende fenomeen:
Aangezien mijn pc de kracht heeft om alle games met 60+ fps te spelen, speel ik de meeste singleplayer games met v-sync (via ingame setting) aan (multiplayer met v-sync uit). Nu komt het vreemde: om de 15 seconden (exact) zakt mijn framerate met 10 fps (dus van 60 naar 50) om dan een seconde later terug naar 60 fps te klimmen. Deze cyclus herhaalt zich constant, in elk spel. Het kan dus niet aan de games liggen.
Ik heb ook al getest met v-sync uit. Dan ook zakt mijn framerate om de 15 seconden, maar niet steeds met 10 fps (dat varieert dan).
Ergens zit er dus een probleem in mijn pc. Maar ik heb geen idee wat het zou kunnen zijn. Weet er iemand wat dit zou kunnen veroorzaken? Ik ben echt radeloos, want het is verschrikkelijk vervelend tijdens het gamen.
i7 930 @ 3.8 GHz
2 x GTX570 in sli
6 GB DDR3 tripple channel
Asus Sabertooth X58 moederbord
Windows 7 64 bit
Alle laatste drivers zijn geïnstalleerd.
Ik heb in ELK spel het volgende fenomeen:
Aangezien mijn pc de kracht heeft om alle games met 60+ fps te spelen, speel ik de meeste singleplayer games met v-sync (via ingame setting) aan (multiplayer met v-sync uit). Nu komt het vreemde: om de 15 seconden (exact) zakt mijn framerate met 10 fps (dus van 60 naar 50) om dan een seconde later terug naar 60 fps te klimmen. Deze cyclus herhaalt zich constant, in elk spel. Het kan dus niet aan de games liggen.
Ik heb ook al getest met v-sync uit. Dan ook zakt mijn framerate om de 15 seconden, maar niet steeds met 10 fps (dat varieert dan).
Ergens zit er dus een probleem in mijn pc. Maar ik heb geen idee wat het zou kunnen zijn. Weet er iemand wat dit zou kunnen veroorzaken? Ik ben echt radeloos, want het is verschrikkelijk vervelend tijdens het gamen.