Archief - EA destroyt dvd speler van my en mn neef

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

dark-devil666

Legacy Member
hey hallo ik em vndaag iet raar voor gehad
ik was red alert 2 aant spele en plots oor ek krak
ik denk ah tis nix en k wil verder spele.
ma tan zien k da spel is blijve steke
en k doen mn lade van mn dvd lezer open en der vallen
allerlij stukskes vn de cd van red alert 2 uit
blijkbaar was die cd ontploft in mijn dvd speler
kan iemand mij helpen of raad geve???
want ikke tees nie leuk vinne :angry:

ps: dvd speler is van lite on en mn neef eeft dit ook al is voor gehad me t zelfde spel :doh:

Controler

Legacy Member
mm kheb hier al gelezen dat dat is omdat de cd aan te hoge toeren draait ofzo :/

Sjoepap

Legacy Member
evil EA !!!

maar is dit wel de schuld van EA?
soit, raad geven kunnen we ni. Gewoon pech gehad.
ik denk eerder dat het aan de cd kwaliteit ligt ( in de veronderstelling dat het een gekopieerde cd van een of ander schraal merk is)

anders -> eens bellen naar lite-on ofzo he

Timmos

Legacy Member
mja aan EA ligt het nie ze, als het al aan de cd ligt dan zal het de verdeler z'n schuld zijn.

Maar ik denk dat je dvd-speler gwn aan te hoge toeren draait, zet hem wat lager int vervolg want ik denk nie dat ze uwen cd zullen vervangen :(

Mr. M

Legacy Member
nee idd, ligt ni aan EA, vooral ni omda Red Alert 2 nog ni door EA was uitgegeve, das pas vanaf Generals ;) :p

ma da zijn dinge die idd kunne gebeure, ik hoop da het bij mij ni voorvalt ma het is normaal door een kras of een barstje of gewoon te hoge toeren da cdkes KUNNEN kapot vliege

wel altijd klotig natuurlijk he, tis te hope da de rest van u HW er ni kapot van is want normaal zijn er stukjes te vinden in heel de case (heb ik van hore zegge)

EDIT: begod k zie hier just da da dus wel al van EA was, sorry about that
ma t blijft EA zen schuld ni ze :)

vinteg

Legacy Member
kijk ne cd moet aerodynamisch zijn, dus zo vlak mogelijk en liefst zonder een scheurtje in.neem nu da die cd's van slechte kwaliteit waren en dus lichtjes vervormt zijn, dan hebt ge ni veel toeren nodig om ne cd te laten scheuren of "ontploffen zoals gij het noemt. natuurlijk, ik ken zo veel mensen die het op de fabrikant steken, zoals een maat van mijj die zen cd's los in den auto legt, overlaatst lag er ene op de zetel, en hij was derop gaan zitten, klein beetje gebogen en khad hem afgeraden om die nog te gebruiken(en zeker als ge zoals hem nen ingebouwde citroen cd speler hebt, da kunde zelf ni rap vervange) natuurlijk hij die derin gestoken me ze machogedoe, en raadt eens? den helft van de cd lag 5 minuten later op de achterbank(levensgevaarlijk want als ge da in uwe kop krijgt terwijl da da stuk eruitvliegt :eek: kan ni gezond zijn)

Timmos

Legacy Member
vinteg zei:
kijk ne cd moet aerodynamisch zijn, dus zo vlak mogelijk en liefst zonder een scheurtje in.neem nu da die cd's van slechte kwaliteit waren en dus lichtjes vervormt zijn, dan hebt ge ni veel toeren nodig om ne cd te laten scheuren of "ontploffen zoals gij het noemt. natuurlijk, ik ken zo veel mensen die het op de fabrikant steken, zoals een maat van mijj die zen cd's los in den auto legt, overlaatst lag er ene op de zetel, en hij was derop gaan zitten, klein beetje gebogen en khad hem afgeraden om die nog te gebruiken(en zeker als ge zoals hem nen ingebouwde citroen cd speler hebt, da kunde zelf ni rap vervange) natuurlijk hij die derin gestoken me ze machogedoe, en raadt eens? den helft van de cd lag 5 minuten later op de achterbank(levensgevaarlijk want als ge da in uwe kop krijgt terwijl da da stuk eruitvliegt :eek: kan ni gezond zijn)
:rofl: :lol: :rofl:

l4mp

Legacy Member
kem dat ook meegemaakt met nen mp3 cd ma mn lezer is niet kapot gegaan alleen cd in stukjes

tetty

Legacy Member
HAHA funny u say this... een week geleden was het nog op discovery channel... die "myth breakers" or what ever they r called... ze gingen ook testen hoe cd's tegen hoge toeren kosten en de beste cd brak maar aan 30000 '/min. en idd die red alert cd zijn echt bucht... kwas aan het spelen me zo ne cd en me nekeer was van "krak" :)

diangeloz

Legacy Member
Niet aan EA... daar heb ik toch mijn vragen bij hoor...Ten tijde van de release van BF1942 zijn er 10-tallen mensen die ik ken die hetzelfde voorgehad hebben. Het was toen ook de eerste keer dat ik ervan hoorde. Heb het toen op het internet opgezocht en het was blijkbaar een veel-voorkomend fenomeen. De kwaliteit van de CD's die ze gebruiken is dus blijkbaar niet om over naar huis te schrijven. Ook de CD-doosjes die ze gebruiken kunnen aan de oorzaak hiervan liggen. Je moet vrij hard duwen om je CD terug in dat doosje te steken waardoor er kleine scheurtjes in het middelste gaatje kunnen komen...1 oplossing: neem een image van je CD en draai hem als virtuele CD-rom...Dat is nog steeds het veiligste
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan