dark-devil666
Legacy Member
hey hallo ik em vndaag iet raar voor gehad
ik was red alert 2 aant spele en plots oor ek krak
ik denk ah tis nix en k wil verder spele.
ma tan zien k da spel is blijve steke
en k doen mn lade van mn dvd lezer open en der vallen
allerlij stukskes vn de cd van red alert 2 uit
blijkbaar was die cd ontploft in mijn dvd speler
kan iemand mij helpen of raad geve???
want ikke tees nie leuk vinne
ps: dvd speler is van lite on en mn neef eeft dit ook al is voor gehad me t zelfde spel :doh:
ik was red alert 2 aant spele en plots oor ek krak
ik denk ah tis nix en k wil verder spele.
ma tan zien k da spel is blijve steke
en k doen mn lade van mn dvd lezer open en der vallen
allerlij stukskes vn de cd van red alert 2 uit
blijkbaar was die cd ontploft in mijn dvd speler
kan iemand mij helpen of raad geve???
want ikke tees nie leuk vinne
ps: dvd speler is van lite on en mn neef eeft dit ook al is voor gehad me t zelfde spel :doh:



kan ni gezond zijn)