TrsH
Legacy Member
laatst hebbek mijn nieuwe 3dkaart ontvangen via azerty.
de onderste DVI uitgang geeft totaal geen signaal.
ik heb met azerty gemaild over het probleem, en zou een RMA moeten aanvragen.
nu in principe hebbek die 2de DVI aansluiting niet nodig, daar mijn main scherm via de eerste dvi poort aangesloten is en mijn 2de scherm via HDMI.
ik zie het niet echt zitten om mijn kaart 2 weken kwijt te zijn tenzij hier gevaar inzit... daarmee wil ik zeggen of het mogelijk is dat mijn eerste DVI uitgang ook kan beginnen raar doen omdat de 2de niet werkt, je weet wel het verlichtings effect.... 1 spotje kapot en later volgen de andere omdat ze teveel belast zijn.
kwetet tismss een noob vraag maar in zo'n dingen bennek een leek
of is er mss een prgrammatje waar ik de kaart kan testen op errors ofzo?
de onderste DVI uitgang geeft totaal geen signaal.
ik heb met azerty gemaild over het probleem, en zou een RMA moeten aanvragen.
nu in principe hebbek die 2de DVI aansluiting niet nodig, daar mijn main scherm via de eerste dvi poort aangesloten is en mijn 2de scherm via HDMI.
ik zie het niet echt zitten om mijn kaart 2 weken kwijt te zijn tenzij hier gevaar inzit... daarmee wil ik zeggen of het mogelijk is dat mijn eerste DVI uitgang ook kan beginnen raar doen omdat de 2de niet werkt, je weet wel het verlichtings effect.... 1 spotje kapot en later volgen de andere omdat ze teveel belast zijn.
kwetet tismss een noob vraag maar in zo'n dingen bennek een leek

of is er mss een prgrammatje waar ik de kaart kan testen op errors ofzo?