BlAcKsHaDoW(Be)
Legacy Member
Mijn ouders hebben deze week diene DVD-Recorder me hard drive van Aldi gekocht. Vandaag hebben ze gevraagd voor die aan te sluiten. Hebben van alles zitten proberen en wilt maar niet lukken om deze of de rest te laten werken zoals het hoort.
Ik heb thuis zo'n Canal Digital ontvanger, Panasonic(hoe ge het schrijft weet ik ni) tv en vcr en dan die DVD recorder met hard drive.
In welke volgorde moet ik deze aansluiten zodat ik alles kan gebruiken. Vroeger moest ik trouwens voor het afspelen van Canal Digital of een VCR geen AV opzetten op tv, gelijk welke zender speeldde hij de film op af.
Hopelijk weet iemand hier een antwoord op
Greetz Tom
Ik heb thuis zo'n Canal Digital ontvanger, Panasonic(hoe ge het schrijft weet ik ni) tv en vcr en dan die DVD recorder met hard drive.
In welke volgorde moet ik deze aansluiten zodat ik alles kan gebruiken. Vroeger moest ik trouwens voor het afspelen van Canal Digital of een VCR geen AV opzetten op tv, gelijk welke zender speeldde hij de film op af.
Hopelijk weet iemand hier een antwoord op
Greetz Tom
Majah, die sluitk gwn er vanvoor op aan op die gele, rode en witte stekkerbus. 