sumoman_4
Legacy Member
Hoihoi! 
'k Heb een prob met mijne dvdspeler. Die leest wel nog cd-rom, maar niets meer wat dvd is. Geen games, geen films, niets...
Weet iemand hier een oplossing voor?
Het is een dvdspeler van LG.
'k Heb al rondgekeken op t forum, maar niets teruggevonden met een oplossing voor dit prob.
Thx guys! (en girls)

'k Heb een prob met mijne dvdspeler. Die leest wel nog cd-rom, maar niets meer wat dvd is. Geen games, geen films, niets...

Weet iemand hier een oplossing voor?
Het is een dvdspeler van LG.
'k Heb al rondgekeken op t forum, maar niets teruggevonden met een oplossing voor dit prob.
Thx guys! (en girls)
