-RuFio-
Legacy Member
yo ik heb een probleemke me mijn DVD rom van mijn pc. Ik krijg em nog open
en toe maar er stond een icoontje van in deze computer maar dat is nu weg.
Ik heb dan maar wizard nieuwe hardware geprobeert en daar staat mijn DVD
dan wel maar met een rood kruisje over het icoontje. Als ik er dan wat meer
info over vraag krijg ik: Het apparaat is uitgeschakeld (Code 22). Dan probeer
ik het terug in te schakelen maar dan zegt em: Windows kan dit apparaat
niet inschakelen. Ik weet niet of ge er iets mee zijt maar de DVD-rom eeft 2
namen: "Generic STEALTH DVD SCSI CdRom Device" & "HL-DT-ST DVD-ROM GDR8161B".
Kan er aub iemand mij helpen ander moet ik weer formatteren :doh:
en toe maar er stond een icoontje van in deze computer maar dat is nu weg.
Ik heb dan maar wizard nieuwe hardware geprobeert en daar staat mijn DVD
dan wel maar met een rood kruisje over het icoontje. Als ik er dan wat meer
info over vraag krijg ik: Het apparaat is uitgeschakeld (Code 22). Dan probeer
ik het terug in te schakelen maar dan zegt em: Windows kan dit apparaat
niet inschakelen. Ik weet niet of ge er iets mee zijt maar de DVD-rom eeft 2
namen: "Generic STEALTH DVD SCSI CdRom Device" & "HL-DT-ST DVD-ROM GDR8161B".
Kan er aub iemand mij helpen ander moet ik weer formatteren :doh: