Pol de Crossmol
Legacy Member
Ik heb het volgende voor gehad op mijn laptop, waarin een dvd+-R/RW zit, kan alles lezen en schrijven: Als ik dvd+/- rw's schrijf, geen probleem, maar als ik een dvd+R geschreven heb is die volgens nero succesvol geschreven, maar eenmaal die uitgeworpen is en weer in de drive gaat, blijkt die leeg te zijn (Tis te zeggen, hij staat volledig vol, 4.2Gb is gebruikt, maar hij toont niets van files of inhoud, nergens).
Nu bon, ik koop vandaag voor mijn desktop pc een Lite-On DVDRW drive, die 16x DVD+R's kan schrijven. Ik schrijf enkele schijfjes en ook hier gaat het mis. 5 DVD+R's zijn gelukt, terwijl er ook 5 of 6 hetzelfde fenomeen voorhebben. Alles wordt met nero correct geschreven (geen fouten of niets), maar als ik ze insteek om te controleren zijn ze gewoon leeg (geen inhoud).
Wat is hier gaande? Want om minder of 50% van mijn schijfjes te kunnen lezen, hallo zenne dan mogen ze de dvd schrijf techniek weer uit handel halen, die 6 "lege" schijfkes kosten al een goeie 14€!
Nu bon, ik koop vandaag voor mijn desktop pc een Lite-On DVDRW drive, die 16x DVD+R's kan schrijven. Ik schrijf enkele schijfjes en ook hier gaat het mis. 5 DVD+R's zijn gelukt, terwijl er ook 5 of 6 hetzelfde fenomeen voorhebben. Alles wordt met nero correct geschreven (geen fouten of niets), maar als ik ze insteek om te controleren zijn ze gewoon leeg (geen inhoud).
Wat is hier gaande? Want om minder of 50% van mijn schijfjes te kunnen lezen, hallo zenne dan mogen ze de dvd schrijf techniek weer uit handel halen, die 6 "lege" schijfkes kosten al een goeie 14€!
