vloet
Legacy Member
jow
kheb al verscheidene keren geprobeerd een data dvd te maken , maar altijd als ik dan die dvd wil branden komter een fout op van in het begin van het brandproces. ofwel zegtem dattem beschadigd is , ofwel komter bove te staan illegald disc en zo van die zever. Ik deed dat vroeger met Instant cd-dvd van pinnacle , nu heb ik nero 6 ma beide progs slagen er niet in te branden. Het zijn nieuwe dvd' s ( er zijnter al 4 kapot , kan ze niet eens formateren). Nu denk ik dat mijn DVD brander gwn niet werkt, isser een manier om dat na te kijken?
btw, cd's kan ik wel branden met hetzelfde aparaat.
thx en greetz
kheb al verscheidene keren geprobeerd een data dvd te maken , maar altijd als ik dan die dvd wil branden komter een fout op van in het begin van het brandproces. ofwel zegtem dattem beschadigd is , ofwel komter bove te staan illegald disc en zo van die zever. Ik deed dat vroeger met Instant cd-dvd van pinnacle , nu heb ik nero 6 ma beide progs slagen er niet in te branden. Het zijn nieuwe dvd' s ( er zijnter al 4 kapot , kan ze niet eens formateren). Nu denk ik dat mijn DVD brander gwn niet werkt, isser een manier om dat na te kijken?
btw, cd's kan ik wel branden met hetzelfde aparaat.
thx en greetz

