Sizzler
Legacy Member
Ik heb blijkbaar een probleem als ik DVD's afspeel in DTS. Ik weet niet juist waar het probleem zit, maar ik vermoed ergens in mijn hardware. Als ik het geluid instel op DTS 5.1, hoor ik niets, zowel bij directe 6-kanaals ingang als optische. Mijn geluidskaart is een Creative Audigy 2 Platinum Ex, de boxen zijn een Logitech Z-680 en de DVD-rom en DVD-RW zijn van Pioneer. Ik heb de indruk dat de boxen niets ontvangen, en daarom dus ook niet kunnen weergeven, maar kan ik dat ergens testen ofzo?
