WiD26
Legacy Member
Ik heb onder load dus een vcore drop van 1.62 naar 1.55,waardoor ik nogal snel crash krijg bij het oc'en.Daarom zou ik en droop mod willen doen maar ik heb er geen ervaring mee(wel een guide).
Zij er mensen die er ervaring mee hebben en me tips kunnen geven zodat ik mijn mobo en proc niet naar de haaien help.
PS moet ik mijn proc van het mobo afhalen?
Voor spec zie sig
Zij er mensen die er ervaring mee hebben en me tips kunnen geven zodat ik mijn mobo en proc niet naar de haaien help.
PS moet ik mijn proc van het mobo afhalen?
Voor spec zie sig
.
.