One-t|M@[hINe
Legacy Member
ik kan dus elke resolutie kiezen die er bestaat, ookal kan men scherm da nie aan(out of range blauw scherm dan)
da staat disabled bij instellingen
nu is men vraag:
in games kan ik maar tot 1024*768
indien ik een hogere resolutie kies, trug dat blauw kadertje van: out of range 75 hz
ik wil da dus manueel instellen per resolutie, oeveel hz men scherm mag weergeven, maar ik weet niet meer hoe dat programma heet...
da staat disabled bij instellingen
nu is men vraag:
in games kan ik maar tot 1024*768
indien ik een hogere resolutie kies, trug dat blauw kadertje van: out of range 75 hz
ik wil da dus manueel instellen per resolutie, oeveel hz men scherm mag weergeven, maar ik weet niet meer hoe dat programma heet...