Archief - Dringend hulp gezocht! ( mobo + case )

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

GuardianX

Legacy Member
Ik ben vandaag begonnen met eigen pc in elkaar te steken en dus ook alleen nog maar case, voeding en mobo(asus a8v deluxe). Nu heb ik een probleemke! Kan het zijn dat mijn mobo te groot of te klein is ? Want ik probeer hem erin te steken en die schroefjes komen niet overeen dus kan ik hem er niet inschroeven. Moet ik nu een nieuwe case kopen ? Ik heb een antec plusvieuw amg1000!
Ik denk toch dat het er niet inpast op het eerste zicht toch :s
En als ik mijn voeding kabel, diene dikke grote, op mijn moederbord hangt en mijn fan op het moederbord steek, werkt er niets! is dat normaal ?

Thx in advance

t294419

Legacy Member
normaan moet uw moederbord toch passe in een atx-case? zie is of ge het er niet verkeerd in legt, of probeer is te zoeke zodat die gaatjes uitkome (er moeten toch minstens een paar uitkome) en vergeet niet voetjes onder uw mobo te zette!
probeer dit is eerst

vinteg

Legacy Member
als ge het nog ni wist, die steuntjes onder het mobo waar het mobo op vastgevezen wordt he, die kunde verplaatsen om zo da gaatjes overeen te laten komen;), niet alle gaatjes MOETEN gebruikt worden he maar liefst op zen minst 5

willy486

Legacy Member
GuardianX zei:
Ik ben vandaag begonnen met eigen pc in elkaar te steken en dus ook alleen nog maar case, voeding en mobo(asus a8v deluxe). Nu heb ik een probleemke! Kan het zijn dat mijn mobo te groot of te klein is ? Want ik probeer hem erin te steken en die schroefjes komen niet overeen dus kan ik hem er niet inschroeven. Moet ik nu een nieuwe case kopen ? Ik heb een antec plusvieuw amg1000!
Ik denk toch dat het er niet inpast op het eerste zicht toch :s
En als ik mijn voeding kabel, diene dikke grote, op mijn moederbord hangt en mijn fan op het moederbord steek, werkt er niets! is dat normaal ?

Thx in advance
tzoy kunnen da je nog moet nen processor hebben om iets te laten werken. maar wat verwacht ja dat er zou werken?

GuardianX

Legacy Member
Ik heb zo 2 fans met 3 pinnen, maar omdat er maar 1 op het moederbord kan aangesloten worden zal ik er maar 1 op steken. dus ik heb dat gedaan voeding aangezet maar het werkte niet! weet jij hoe dat komt ? en wat bedoelt t294419 met voetjes onder mobo zetten ?

Attila

Legacy Member
Ieder mobo verbinding met case is verbonden door zo koperachtige hulsen, 6-hoekige met daarin een gatje om u vijsjes in vast te draaien. die kopere maak je eerst aan je case vast op de juiste plaatsen. Meestal is daar wel een uitleg welke dat je nodig hebt. Dan pak je je mobo en maak je het vast door die kleine vijsjes door u mobo in het gatje van die koperen te steken.

Zie wel dat die koperen vast zijn gedraaid in u case ni losjes
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan