GuardianX
Legacy Member
Ik ben vandaag begonnen met eigen pc in elkaar te steken en dus ook alleen nog maar case, voeding en mobo(asus a8v deluxe). Nu heb ik een probleemke! Kan het zijn dat mijn mobo te groot of te klein is ? Want ik probeer hem erin te steken en die schroefjes komen niet overeen dus kan ik hem er niet inschroeven. Moet ik nu een nieuwe case kopen ? Ik heb een antec plusvieuw amg1000!
Ik denk toch dat het er niet inpast op het eerste zicht toch
En als ik mijn voeding kabel, diene dikke grote, op mijn moederbord hangt en mijn fan op het moederbord steek, werkt er niets! is dat normaal ?
Thx in advance
Ik denk toch dat het er niet inpast op het eerste zicht toch

En als ik mijn voeding kabel, diene dikke grote, op mijn moederbord hangt en mijn fan op het moederbord steek, werkt er niets! is dat normaal ?
Thx in advance
, niet alle gaatjes MOETEN gebruikt worden he maar liefst op zen minst 5