Archief - Draadloos probleempje met logitech

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

яεδ ρερρε

Legacy Member
Sinds een week of twee heb ik een paar problemen met mijn draadloos toetsenbord, het is begonnen toen ie plots niet meer werkte na een normale boot.

Ik dacht tja de batterijen zijn op, nieuwe gekocht werkte nog altijd niet. Was uiteraard gebeurt in het wknd dus kon nog niet naar winkel gaan. Zondagavond nog een keer geprobeerd => ps geboot, de batterijen er niet in dan bij inlogscherm batterijen erin gestoken en op connect geduwd.
PLOTs werkte het weer, ik content natuurlijk. Maar sindsdien heeft hij nog een paar keer uitgevallen :s
Af en toe krijg ik ook van die berichtjes dat het apparaat is aangesloten is op kanaal 1 of 2....

Nu heb ik echt geen idee wrm het niet werkt :s
Nu heb ik ut04 nog eens geinstalleerd en merk ik dat mijn muis soms haperd.. (denk niet dat het lag is want soms hapert hij ook in internet)

Nog enkele details:
- Winxp (SP1 en 2 al geprobeerd)
- Logitech Cordless Desktop MX (niet de bluetooth)
- Houten ondergrond, al een jaar geen probleem mee gehad
- geen recente veranderingen aan hardware
- Degelijke computer maw geen spyware, adware, recntste drivers, ....
- Zowel op USB als ps2 probs met toetsenbord

En nog een vraagje hoelang is de garantie ongeveer hierop standaard?

Davion

Legacy Member
1 jaar garantie dacht ik

Lijkt me de ontvanger die kapot aant gaan is :), zo snel mogelijk inapkken en nog proberen ne nieuwe te krijgen !

яεδ ρερρε

Legacy Member
Davion zei:
1 jaar garantie dacht ik

Lijkt me de ontvanger die kapot aant gaan is :), zo snel mogelijk inapkken en nog proberen ne nieuwe te krijgen !

Pff maar 1 jaar zit er net anderhalf maand over :(

WoDk@

Legacy Member
Ge moet eens proberen met een klein ijzerdraadje de contacten, waar normaal de baterijen in zitten, te verbinden en zo "kortsluiting" te veroorzaken. Da verhelpt nogal wel wa problemen bij logitech equipment. Hebbe ze zelf eens op de helpdesk tege mij gezegd en het hielp toen idd. Connectie was terug ff goe. Nu heb ik wel een ander probleem en da is da die reciever aan het eind van zen jaren zit en dus vlak naast of zelfs op mijn toetsenbord moet ligge om ni te zitte laggen in games...

Davion

Legacy Member
WoDk@ zei:
Ge moet eens proberen met een klein ijzerdraadje de contacten, waar normaal de baterijen in zitten, te verbinden en zo "kortsluiting" te veroorzaken. Da verhelpt nogal wel wa problemen bij logitech equipment. Hebbe ze zelf eens op de helpdesk tege mij gezegd en het hielp toen idd. Connectie was terug ff goe. Nu heb ik wel een ander probleem en da is da die reciever aan het eind van zen jaren zit en dus vlak naast of zelfs op mijn toetsenbord moet ligge om ni te zitte laggen in games...
Toch niet terwijl uwe computer opstaat dan..

Kenshi

Legacy Member
Via logitech zelf krijgde daar toch 5 jaar op dacht ik ...
da is toch zo bij mijn wireless set

WoDk@

Legacy Member
Davion zei:
Toch niet terwijl uwe computer opstaat dan..

Euhm das op u keyboard en muis die wireless zen van uwe pc dus da maakt nix uit...en liefst wle als uwe pc aansta want als ge de baterijen derin steek da hij ineens terug conectie legt op een goei kanaal...

Sander H

Legacy Member
idd volgens mij is daar ook standaard 5 jaar op ne logitech
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan