Ik heb de logitech desktop navigator ofzoiets, met gewone batterijen kom ik een maand toe voor mijn muis, met herlaadbare zo'n 2 weken. Batterijgebruik van het keyboard is verwaarloosbaar. Dus als je altijd 2 batt. oplaadt terwijl je de andere gebruikt zit je nooit met problemen normaal. Ik game niet echt veel maar ik heb er nog nooit problemen mee gehad eigenlijk. Ik heb anderen al horen zeggen dat er een zekere vertraging opzit bij draadloos, maar daar heb ik persoonlijk geen last van.