vliegtuigje
Legacy Member
zo een paar keer in de week valt internet uit en moetek mijnen modem gaan uittrekken en opnieuw insteken om terug internet te hebben ik vraag mij af of dit normaal is en waarom dat zo is, ik heb eeen desktop-pc met ne netwerkkaart erin en qtevige antennetjes maar dat is volgens mij tohch niet het probleem en ik heb telenet