schopaard
Legacy Member
Beste mensen,
Iedere keer ik iets wil downloaden lijkt mijn downloadsnelheid gecapt op ongeveer 900 kB/sec. Naarmate ik meer downloadlinks invoer wordt die snelheid gewoon verdeeld over de links. Tot over enkele maanden was die marge veel groter; toen downloade ik nog aan 2 à 3 Mb/sec. Mijn broer kan nog steeds aan die snelheden downloaden maar ik dus niet meer. Het probleem is begonnen toen ik nieuwe hardware heb aangeschaft en windows 7 home premium heb geïnstalleerd. Ondanks installatie van de recentste drivers voor de intel Gigabit network controller , blijft het probleem aanwezig. Verder zitten beide computers gewoon op een thuisnetwerkje dat ik heb ingesteld in het netwerkcentrum. Ik had dus graag terug aan die oorspronkelijke 2/3 Mbps kunnen downloaden. Heb ondertss gebeld naar Telenet maar die zeggen dat alles normaal is met onze internetconnectie.
Kunnen jullie mij helpen/adviseren?
Tnx in advance!
N
Iedere keer ik iets wil downloaden lijkt mijn downloadsnelheid gecapt op ongeveer 900 kB/sec. Naarmate ik meer downloadlinks invoer wordt die snelheid gewoon verdeeld over de links. Tot over enkele maanden was die marge veel groter; toen downloade ik nog aan 2 à 3 Mb/sec. Mijn broer kan nog steeds aan die snelheden downloaden maar ik dus niet meer. Het probleem is begonnen toen ik nieuwe hardware heb aangeschaft en windows 7 home premium heb geïnstalleerd. Ondanks installatie van de recentste drivers voor de intel Gigabit network controller , blijft het probleem aanwezig. Verder zitten beide computers gewoon op een thuisnetwerkje dat ik heb ingesteld in het netwerkcentrum. Ik had dus graag terug aan die oorspronkelijke 2/3 Mbps kunnen downloaden. Heb ondertss gebeld naar Telenet maar die zeggen dat alles normaal is met onze internetconnectie.
Kunnen jullie mij helpen/adviseren?
Tnx in advance!
N