Archief - double layer dvd van pc gameplay

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

stinky

Legacy Member
D'n dvd van de pc gameplay van november de dvd editie.Dat is een dubbel layer dvd ,kan da zijn da mijne dvd speler die niet kan afspelen.Het is een nec 2500A.

roccy

Legacy Member
den nec 2500a is geen double layer brander, de 2510 ervan wel, het is echter mogelijk deze te flashen naar een 2510a double layer 8 speed

voor de media te kunnen lezen zou dit geen probleem mogen zijn, je kan altijd hier ook uw firmware updaten, hiermee bedoel ik media's toevoegen zo hem dat bepaald type van media wel ondersteund en herkent

den 3500 ervan is den 16 speed...

Davion

Legacy Member
Het gaat er om te lezen, normaal zou deze die DVD wel moeten lezen...

-=DT=- CyBeRFoX

Legacy Member
idd, normaal zou ELK apparaat dat dvd kan lezen ook dual layer dvd's kunnen lezen...

Moloch

Legacy Member
-=DT=- CyBeRFoX zei:
idd, normaal zou ELK apparaat dat dvd kan lezen ook dual layer dvd's kunnen lezen...

wrong, meeste merken brengen er nieuwe firmware voor uit, zoals voor mijne Sony DDU1621 16x, laatste firmware hiervoor heeft DL ondersteuning

BraveHeart

Legacy Member
Moloch zei:
wrong, meeste merken brengen er nieuwe firmware voor uit, zoals voor mijne Sony DDU1621 16x, laatste firmware hiervoor heeft DL ondersteuning

Idd, je moet een dvd-rom/writer hebben die multi-read ondersteunt (een alles lezer/brander qua schijf-formaten).

Heel oude Single layer DVD-Rom/DVD-Writers moeten geflashed worden, anders wordt de grote DVD niet ingelezen.
Dual Layer is dubbel zoveel als het standaard Single Layer DVD formaat, en is totaal vreemd bij DVD-Rom/Writers die alleen Single Layer herkennen.
Branders en DVD-Rom stations van nu zouden normaal het Dual Layer formaat moeten herkennen, er bestaat een kans dat een DVD-Rom/Brander problemen geeft met een formaat, best dat men de firmware bijwerkt indien het beschikbaar is op de hardwarefabrikantsite.

:)

bogy

Legacy Member
Moloch zei:
wrong, meeste merken brengen er nieuwe firmware voor uit, zoals voor mijne Sony DDU1621 16x, laatste firmware hiervoor heeft DL ondersteuning

je bent zelf wrong ...

om een dvd-speler met dvd-logo op de markt te mogen brengen MOET hij ondersteuning bieden voor dual layer dvd's ... dit is al zo vanaf DAG 1 dat de dvd uitkwam ... schrijven is uiteraard iets compleet anders dan lezen...

maar elk dvd-toestel hoort dual layer dvd's (geperst) te kunnen lezen. (er zijn trouwens al vanaf het begin dvd's op dual layer uitgekomen hoor...)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan