darombo
Legacy Member
Yo iedereen,
ik probeer Shellshock nam 67 te spelen, lukt aardig tot na een kwartier ik deze error krijg.
Ik heb al alles geprobeerd maar het lukt me gewoon niet om dit op te lossen. Kan iemand mij helpen?
Ik heb;
P4 2.66ghz
512 Dram
Ati Radeon 9000 AGP
Directx 9.0C
WIN XP MET SP2
Ik ben bijna ten einde radeloos
ik probeer Shellshock nam 67 te spelen, lukt aardig tot na een kwartier ik deze error krijg.
Ik heb al alles geprobeerd maar het lukt me gewoon niet om dit op te lossen. Kan iemand mij helpen?
Ik heb;
P4 2.66ghz
512 Dram
Ati Radeon 9000 AGP
Directx 9.0C
WIN XP MET SP2
Ik ben bijna ten einde radeloos