soepkieke
Legacy Member
hallo
ik weet ni goe waar dit te zetten
het gaat over een hd digicorder
deze heeft mogelijkheid om surround af te spelen,
maar telenet stuurt geen surround door?!
waarom niet, mijn surround ontvanger springt niet op dts of dergelijke
wel op dolby prologic (wat wil zeggen van stereo surround maken door software door trukjes van de decoder zelf). dit is dus geen surround vanuit de film zelf
of sla ik de bal hier mis?
ik weet ni goe waar dit te zetten
het gaat over een hd digicorder
deze heeft mogelijkheid om surround af te spelen,
maar telenet stuurt geen surround door?!
waarom niet, mijn surround ontvanger springt niet op dts of dergelijke
wel op dolby prologic (wat wil zeggen van stereo surround maken door software door trukjes van de decoder zelf). dit is dus geen surround vanuit de film zelf
of sla ik de bal hier mis?
