pstubru
Legacy Member
Ik heb in het begin ook wat moeite gehad om mijn thuisgroep op poten te zetten bij Windows 7. Ik zou gewoon even die thuisgroep uit je laptop verwijderen en een nieuwe creëren op je pc1. Veel kans dat het lukt, ik heb niets van instellingen moeten aanpassen, gewoon een aantal keren geprobeerd en plots lukte het vlekkeloos. Normaal is dit een topic dat hier thuishoort.
Misschien toch even vragen : hoe is jouw netwerk opgebouwd ? Verschillende routers, switches, aps ?
Misschien toch even vragen : hoe is jouw netwerk opgebouwd ? Verschillende routers, switches, aps ?
) zetten omdat dit er nogal veel zijn en ik toch makkelijk bestanden zou willen delen, zou ik een thuisnetwerk(windows zijn thuisgroep) willen maken en beide computer hebben windows 7.