nii700
Legacy Member
Ik heb dus een nieuwe router gekocht , aangesloten in de juiste volgorde zoals op de installatie cd aangegeven. Hij heeft 2 min gewerkt en toen kreeg ik een blauw scherm op de laptop met foutmeldingen. Elke keer weer een foutmelding tot ik de router had afgezet. Nu start mijn laptop gewoon niet meer op (zwart scherm). Iemand een oplossing ??
Thnx
Thnx