DaRuDa
Legacy Member
Beste,
Ik weet dat het mogelijk is om een mp3-speler aan te sluiten met een stereo om zo de muziek van de stereo af te spelen.
Nu weet iemand wat voor kabel je hiervoor nodig hebt ? Het moet dus een kabel zijn die in de output van de mp3-speler (oortelefoontjes ingang) en de input van de stereo (micro-ingang?) gaat.
Of gaat dit nog op een andere manier ?
mvg
Ik weet dat het mogelijk is om een mp3-speler aan te sluiten met een stereo om zo de muziek van de stereo af te spelen.
Nu weet iemand wat voor kabel je hiervoor nodig hebt ? Het moet dus een kabel zijn die in de output van de mp3-speler (oortelefoontjes ingang) en de input van de stereo (micro-ingang?) gaat.
Of gaat dit nog op een andere manier ?
mvg
.