blacky
Legacy Member
Gisteren hebben mijn boxen het begeven, heb deze net een 2tal jaar. Zijn nooit overbelast geweest. Geluid stopte van het ene moment op het andere, krijg nog enkel geruis en soms gehaperde klank als je het volume op de boxen om max draai. Op normaal volume hoor je niets. Iemand die weet waaraan dit kan liggen.