own^Shady
Legacy Member
hallo hallo, men systeempje staat benede in men sig en kheb een antec 480true blue voeding.
ik was aan het bfen (niet echt een zwaar spel me dunkt)
en opeen reboet men pc, toen ik terug opstarte kreeg ik dit raport,
windows is herstelt van een zware fout:
fouten code
BCCode : a BCP1 : F98310BC BCP2 : 00000001 BCP3 : 00000000
BCP4 : 804EF379 OSVer : 5_1_2600 SP : 1_0 Product : 256_1
inhoud van fouten raport:
C:\WINDOWS\Minidump\Mini112004-01.dmp
C:\DOCUME~1\Tom\LOCALS~1\Temp\WER1.tmp.dir00\sysdata.xml
kmoet wel zeggen dat sinds een week (sinds everquest2 uitkwam) ik zo soms een fout krijg van everquest2.exe een fout opgetreden en kzit plots op men bureaublad.
iemand enig idee wat dit zou kunnen zijn, of waar het aan zou liggen?
ik was aan het bfen (niet echt een zwaar spel me dunkt)
en opeen reboet men pc, toen ik terug opstarte kreeg ik dit raport,
windows is herstelt van een zware fout:
fouten code
BCCode : a BCP1 : F98310BC BCP2 : 00000001 BCP3 : 00000000
BCP4 : 804EF379 OSVer : 5_1_2600 SP : 1_0 Product : 256_1
inhoud van fouten raport:
C:\WINDOWS\Minidump\Mini112004-01.dmp
C:\DOCUME~1\Tom\LOCALS~1\Temp\WER1.tmp.dir00\sysdata.xml
kmoet wel zeggen dat sinds een week (sinds everquest2 uitkwam) ik zo soms een fout krijg van everquest2.exe een fout opgetreden en kzit plots op men bureaublad.
iemand enig idee wat dit zou kunnen zijn, of waar het aan zou liggen?
ad:
maar uwen Sig maar maar 3 regels groot zijn . Het is maar een kleine opmerking
of laat je lettergrootte verkleinen
)