alpha9
Legacy Member
Hallo,
Ik heb een Amd 64 3400+ op een KV8 abit mobo. Op men temperatuutmeterke eeft ie: 20.0° aan. Hoe is dat mogelijk dat het zo laag is. Ik heb 2 AUXkoelingen. En 1 koeling op CPU.
Volgens mij is het ongelooflijk dat hij zo frisjes is.
IEmand Idee waar het aan ligt?
GreetZ
Ik heb een Amd 64 3400+ op een KV8 abit mobo. Op men temperatuutmeterke eeft ie: 20.0° aan. Hoe is dat mogelijk dat het zo laag is. Ik heb 2 AUXkoelingen. En 1 koeling op CPU.
Volgens mij is het ongelooflijk dat hij zo frisjes is.
IEmand Idee waar het aan ligt?
GreetZ
