Archief - CPU en 3d kaart

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

alpha9

Legacy Member
Hallo,

Ff vragen ivm met 3d kaart.
Wat is de 3d kaart die jij zou kopen, niet de duur, maar ook niet te slecht. Ati of Nvidia? Of nog wa anders? Waarom dan...

En waarom is Amd dan zoveel beter dan die Intel's. Welke Amd zou je kopen.


Ale ja, kga ne nieuwe pc kopen, kwil wel eens weten waar dak me geld juist moe instoppe.

Grtz

Lightstriker

Legacy Member
Mjah hangt allemaal af van je budget. De ene vindt 300€ veel, de andere vindt van niet.

Als je lage prijs wil: radeon 9800pro
hoge prijs: geforce 6800Ultra

Processor is juist hetzelfde (budget)
Ne amd64 3000+ of een amd64 3800+

Ik zou zeker voor amd64 gaan, maar dat is maar mijn mening

1337Sai

Legacy Member
hangt ook beke af van waarvoor ge dienen bak MAINLY gaat gebruiken eh... als ge echt zwaar wilt gaan gamen, dan kunde op niets besparen... sound sucky, I know...

9800 PRO toch idd als minste... kost nog ongeveer 200 euro of iets in die buurt...

qua processor: als ge niet van zin zijt van volgend jaar opnieuw te kopen, dan idd amd 64... als ge ieder jaar een nieuwke van plan zijt te kopen, dan moete nu nog geen 64bit pakken... daar kunde nu nog niets mee doen. ;) allee, nie gelijk ofdat het zou moeten...

TranceGod

Legacy Member
Lightstriker zei:
Mjah hangt allemaal af van je budget. De ene vindt 300€ veel, de andere vindt van niet.

Als je lage prijs wil: radeon 9800pro
hoge prijs: geforce 6800Ultra

Processor is juist hetzelfde (budget)
Ne amd64 3000+ of een amd64 3800+

Ik zou zeker voor amd64 gaan, maar dat is maar mijn mening
als je lage prijs wilt dus de 6600GT :ironic:
hoge prijs de 6800Gt of X800pro vivo

Processor
lage prijs 3000+ op S939
hoge prijs 3800+ op S939(logisch hij is aleen op deze socket )

vinteg

Legacy Member
@trancegod tis de 3200+ die op s939 verscheen
maar deze thread is nuteloos, uw vragen roepen simpelweg om fanboyisme en das ni echt tof, als ge ne nieuwe pc wilt gewoon naar aankoopadvies gaan en daar ne pc laten samenstellen door enkele als mezelf en nen hele hoop ander members die der iet vanaf weten:D

TranceGod

Legacy Member
vinteg zei:
@trancegod tis de 3200+ die op s939 verscheen
maar deze thread is nuteloos, uw vragen roepen simpelweg om fanboyisme en das ni echt tof, als ge ne nieuwe pc wilt gewoon naar aankoopadvies gaan en daar ne pc laten samenstellen door enkele als mezelf en nen hele hoop ander members die der iet vanaf weten:D
Athlon 64 3000+ Sockel 939, 1800MHz, Winchester, box 154,90 €

:sleep:

;)

Alexis

Legacy Member
is 6800NU eigenlijk ook niet goed ? die kost toch ook maar 300 euro en is toch beter dan de 6600GT of niet ?

Ironpole

Legacy Member
Als kik een graka zou kopen is da de 9800 Pro, wat heb jij daar aan?

Gothrek

Legacy Member
6600Gt is soms sneller dan een 6800 en altijd sneller dan een 9800 pro
voor gaming idd athlon 64
dat heeft zelfs nu al zijn een 64 bitter maar soit

diangeloz

Legacy Member
TranceGod zei:
als je lage prijs wilt dus de 6600GT :ironic:
hoge prijs de 6800Gt of X800pro vivo

Processor
lage prijs 3000+ op S939
hoge prijs 3800+ op S939(logisch hij is aleen op deze socket )

De combinatie met een 6600 GT zal moeilijk gaan. Bij mijn weten zijn er nog geen AMD 64 mobo's uit met pcix.

Gothrek

Legacy Member
maar toch al met een agp 8x hoop ik :ironic:
die 6600 GT is juist gelanceerd op agp diangeloz

lotter.be

Legacy Member
Ga best, als je niet zoooooveel wilt investeren voor :

6600 gt 220 euro ongeveer
amd 3200+ s939 220 euro

dus samen 440 euro
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan