soit, aan wat draait jouw 1700+ amd standaard? Ik heb een 2400+ en die draait standaard aan 2000 Mhz. Dus laat je niet misleiden. Een tijdje geleden clocke mijn cpu maar 1500 Mhz ineens. Uiteindelijk heb ik het gevonden hoe ik het terug aan de praat moest krijgen. In den Bios heb ik een setting met pci/host/fsb ofziets moeten verzetten. (iets mé 133/166/66 zo van die getallekes in) De settings ervan stonden op standaard, en volgens het boekje moesten de settings standaard correct ingesteld staan, maar ik heb dan default dan is manueel verandert naar hetgeen het standaard zou moeten zijn. En bij heropstarten was hij weer aan 2000 Mhz. Er hadden al verschillende mensen naar gekeken, maar omdat het op default staat, dachten ze da da juist stond gelijk het moest, maar blijkbaar was die defaultsetting toch ni just.