Archief - Corsair HydroCool 200ex

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

SiRuS ThE ViRuS

Legacy Member
Corsair HydroCool 200ex ik heb deze waterkoeling gekocht en deze presteert niet goe strest 51° en dan nog
op turbo mijn cpu is een xp 2600 at 2400mhz en 1.825v heb ik iets verkeert gedaan of zo of is da gewoon geen goed systeem

guRuh

Legacy Member
thermalpaste aangebracht? wat zit er allemaal in de ketting? temps voor installatie WC?

ge hebt nu wel eenmaal een hoge oc (redelijk toch ;)) dus warmte is een logisch gevolg

kortom: we need info :help:

SiRuS ThE ViRuS

Legacy Member
guRuh zei:
thermalpaste aangebracht? wat zit er allemaal in de ketting? temps voor installatie WC?

ge hebt nu wel eenmaal een hoge oc (redelijk toch ;)) dus warmte is een logisch gevolg

kortom: we need info :help:
voor kwam hij nie boven de 50° nu op low 55° had 4 koelers en een slk900 met arctie silver 3
wat zit er allemaal in de ketting wat bedoel je er mee?

Massman

Legacy Member
ketting kan zijn

reservoir -> pomp -> cpu -> rad -> reservoir

Massman

Legacy Member
ebt ge koelpasta aangebracht tussen cpu en cpublokje ?

kdenk da die temp zo hoog is omdat ge met nen redelijk hoge oc zit, zoals guruh reeds zie.

isser nu nog een fan aangesloten die de case verlucht ?

SiRuS ThE ViRuS

Legacy Member
Massman zei:
ebt ge koelpasta aangebracht tussen cpu en cpublokje ?

kdenk da die temp zo hoog is omdat ge met nen redelijk hoge oc zit, zoals guruh reeds zie.




er nu nog een fan aangesloten die de case verlucht ?
eerst nie nu wel ik zal morgen is wa speelen en is zie als het iets uit maakte alvast bedankte tot morgen

SiRuS ThE ViRuS

Legacy Member
Massman zei:
ebt ge koelpasta aangebracht tussen cpu en cpublokje ?

kdenk da die temp zo hoog is omdat ge met nen redelijk hoge oc zit, zoals guruh reeds zie.

isser nu nog een fan aangesloten die de case verlucht ?
ik heb mijn fans aangslooten en op het minste gezet mijn temp zijn strest 46° maar met hl2 start hij trug op na ongeveer 20min met ande speellen nie das raar

SiRuS ThE ViRuS

Legacy Member
Massman zei:
is uw graka overclockt ?
NEE MAAR IK HEB HET GEVONDEN IK HEB DE STEPING VAN MIJN GEHEUGEN VERANDERT EN HET IS IN ORDE . ALVAST BEDANKTE . :applause: :niceone: MIJN TEMP IS NU STREST 42° DA IS ZEKER NIE SLECH HE HET IS NU OOK NIE ZO WARM ALS GISTEREN NU 21.5° GISTEREN 23°
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan