Goblin13
Legacy Member
Vroeg me al wat welke richting het beste was v de H70
- lucht van buiten nr binnen trekken of andersom? Heb de mijne vervange dr noctua en vroeg me af hoe je kon zien welke richting. De sticker met de bevestiging vd fan - welke richting moet deze staan?
Op net staan er veel fotos in cases waarbij bij de ene de fan staat zoals originele foto mr ook veel andersom
Dus wat is de beste echte oplossing? Sommige foeums zeggen beter koude lucht extern nr intern richten en andersom dus...
- lucht van buiten nr binnen trekken of andersom? Heb de mijne vervange dr noctua en vroeg me af hoe je kon zien welke richting. De sticker met de bevestiging vd fan - welke richting moet deze staan?
Op net staan er veel fotos in cases waarbij bij de ene de fan staat zoals originele foto mr ook veel andersom
Dus wat is de beste echte oplossing? Sommige foeums zeggen beter koude lucht extern nr intern richten en andersom dus...


