Archief - Coolermaster Hyper 6? Goe of nie?

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Ranzy

Legacy Member
Heb je die review dan ook gelezen? Wat jij hier vraagt staat volgens mij allemaal in de informatie die de gegeven links verschaffen hoor...

Davion

Legacy Member
euhm die is goed ja, maar daar die 1Kg weegt is die een pak te zwaar eigenlijk..., ook heb ik gehoord van mensen dat de bracket soms plooit en zelfs breekt met alle gevolgen vandien natuurlijk, ik zou eerder gaan voor een Thermalright ofzo

corvette

Legacy Member
Davion zei:
euhm die is goed ja, maar daar die 1Kg weegt is die een pak te zwaar eigenlijk..., ook heb ik gehoord van mensen dat de bracket soms plooit en zelfs breekt met alle gevolgen vandien natuurlijk, ik zou eerder gaan voor een Thermalright ofzo

dat zou toch niet mogen...

leg u pc dan plat.

Anoniem09

Legacy Member
Davion zei:
euhm die is goed ja, maar daar die 1Kg weegt is die een pak te zwaar eigenlijk..., ook heb ik gehoord van mensen dat de bracket soms plooit en zelfs breekt met alle gevolgen vandien natuurlijk, ik zou eerder gaan voor een Thermalright ofzo


Bracket breekt? Die ijzeren H plaat?

Davion

Legacy Member
neen, de ijzers die de heatsink tegen die H-plaat moeten houden..

samme007

Legacy Member
bwa ik heb een zalman cnps-6000Cu die ook wel zwaar is é hoeveel juist weet k nie maar dat da nu zou beginnen plooien ofzo die brackets hmmmm....

hopelijk niet natuurljik

StaRflaM

Legacy Member
kdenk ni da ze daar geen rekening gaan mee houden.

wak wel kan geloven is da het mobo lichtjes meebuigt maar da kan geen kwaad ;)

Davion

Legacy Member
euhm ik heb al op enkele fora gelezen dat die was doorgebogen met als gevolg dat u CPU overhit... die zijn te licht gemaakt...

zegt nie dak et u niet heb gezegd he

Melchett

Legacy Member
samme007 zei:
bwa ik heb een zalman cnps-6000Cu die ook wel zwaar is é hoeveel juist weet k nie maar dat da nu zou beginnen plooien ofzo die brackets

volges mij zitte wel veilig wa da betreft zenne, as ik mij nie vergis weegt dieje "maar" rond de 500 gram, ongeveer den helft van de hyper6 dus.

Fr@gsta

Legacy Member
Prachtige heatsink maar ZWAAR ! Je zal er wel fun aan beleven in de winter, temps zijn heel laag.
Als ge u systeem plat gaat leggen zo het zo geen probleem mogen vormen. Verticaal vrees ik het ergste, vooral als ge lanparties enzo wilt doen. Heen en weer sjorren met u pc met vanbinnen een dikke blok koper :) Niet zo aan te raden!

Zoek achter een Thermalright XP-120, die andere titaan der heatsinks.

edit: net even opgezocht, hij weegt 150gram lichter als de SP-94. Slechts 370gram dus. Think we got a winner :niceone:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan