Exend
Legacy Member
De as van het koelertje is niet meer gecentreerd en de uiterste kanten van de fan gaan dus horizontaal gezien op en neer. Nu ging ik toch sowieso de passieve heatpipe-set van Zalman hierop steken, maar kan ik tussentijd de fanvoeding van de pcb losmaken (tijdens gewoon werk op pc), want nu maakt het echt een hels geluid, totdat ik die zalman set heb gekocht? Of zou dit nefast voor de graka kunnen zijn? De gehele koeler blijft toch ergens een passieve koeling nu slechts het fanneke ni draait...
Sowieso als er artifacts zijn, lijkt het me van doen de pc af te zetten zekers
Sowieso als er artifacts zijn, lijkt het me van doen de pc af te zetten zekers
