NonDotZer0
Legacy Member
Dear telenetters
Cool SprinterV3 754 van H2O, graag geweten of de bijhorende VGA set te gebruiken is met de X800XT-PE van sapphire :-D
En is het aan te raden een dergelijk setje te gebruiken voor een 3200+ 939, X800XTPE, bedoelende is het een voldoende performant setje etc (voor matige oc' doeleinden)??
mvg
PS: HIS X800XT-PE IceQ2 VIVO misschien gelijke ocz als sapphire @ h20 ?
Cool SprinterV3 754 van H2O, graag geweten of de bijhorende VGA set te gebruiken is met de X800XT-PE van sapphire :-D
En is het aan te raden een dergelijk setje te gebruiken voor een 3200+ 939, X800XTPE, bedoelende is het een voldoende performant setje etc (voor matige oc' doeleinden)??
mvg
PS: HIS X800XT-PE IceQ2 VIVO misschien gelijke ocz als sapphire @ h20 ?